Zelda Village

A Zelda Forum for Teens to RP, hang out and be nice!!! :-)
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 life is to short to...

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Staci
Mod
avatar

Female
Number of posts : 553
Registration date : 2007-01-16

PostSubject: Re: life is to short to...   12th March 2007, 06:00

lol, it's mine! MINE! M-I-N-E! keep off it ya little creeps.muahahaha! jk!
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   12th March 2007, 06:02

lol you can have it if I can have Link

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
~Mere-bear~
Admin
avatar

Female
Number of posts : 374
Age : 24
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   12th March 2007, 20:35

life is too short...to not @ leats jump off 1 building..life is too short to not just go crazy nad blow all your money...life is too short to just...idk..

_________________


I can take something and make the color's go wild...sorta..♥
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr
me+baseball=awsome

avatar

Male
Number of posts : 121
Age : 25
Registration date : 2007-02-06

PostSubject: Re: life is to short to...   12th March 2007, 20:57

lol i not jumpin off any buildins
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   12th March 2007, 21:25

Life is to short not to love Link. Unless you're a guy. In which case, life is too short not to love Zelda.

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
~Mere-bear~
Admin
avatar

Female
Number of posts : 374
Age : 24
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 01:29

.....

_________________


I can take something and make the color's go wild...sorta..♥
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr
me+baseball=awsome

avatar

Male
Number of posts : 121
Age : 25
Registration date : 2007-02-06

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 02:36

yea im a guy and i think link is gay with his STUPID ears
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 03:26

... Sad

No, he's smokin' hot with his SEXY ears.

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 03:42

Mmmmm-hmmmm Cool

Don't hate him cuz you ain't him. (lol JK)

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:18

hmmmm... no coments on those dilly mo bobbers hmmmm... i jumped off a building once about 30 ft maybe it hurt me legs though
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:19

I jumped of a 3 foot stool and didn't hurt my legs. ANd I ate a brownie.

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:21

oh yeah you think your cool cause you jumped off three ft and ate a brownie well guess what i jumped off the ground and atea brownie first and i didnt hurt my legs ohhh
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:22

I ate a brownie and it turned into see food.. Wink

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:25

ok you win
Back to top Go down
View user profile
Joe

avatar

Male
Number of posts : 636
Age : 26
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:29

hey check this this.i jumped off a 1 foot box and scraped my knee.pretty fasniatin ant it?
Back to top Go down
View user profile
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 04:40

no no not really jk
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 07:47

I got my toe stuck in a lawn mower blade.

(I really did.)

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
me+baseball=awsome

avatar

Male
Number of posts : 121
Age : 25
Registration date : 2007-02-06

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 08:45

ouch!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   13th March 2007, 22:16

i got my leg sucked in between a tractor tire and the guard on it and shattered my knee {true story} it was my right knee it got caught up to right above the knee and we had to back it up to get it out
Back to top Go down
View user profile
~Mere-bear~
Admin
avatar

Female
Number of posts : 374
Age : 24
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   14th March 2007, 00:00

ow'ie....lol & yeah u got that from Stephen's myspace!!hahaha...lol.

_________________


I can take something and make the color's go wild...sorta..♥
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   14th March 2007, 02:18

yep that is true
Back to top Go down
View user profile
Joe

avatar

Male
Number of posts : 636
Age : 26
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: life is to short to...   15th March 2007, 01:09

hey back to that run over bidness.i got my leg ran over by a truck.luckily for me the tire was flat so it didnt actually crush my leg all the way but still broke it.
Back to top Go down
View user profile
Mal

avatar

Female
Number of posts : 1741
Age : 25
Location : Wouldn't You Like To Know!
Registration date : 2007-01-10

PostSubject: Re: life is to short to...   15th March 2007, 02:21

Link Horror Owie

_________________


http://kingdomofhyrule.niceboard.com/index.htm
Back to top Go down
View user profile http://zeldavillage.jeun.fr/index.htm
Joe

avatar

Male
Number of posts : 636
Age : 26
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: life is to short to...   15th March 2007, 02:26

yeah so pain.the funny thing really,i laughed as my leg was being broken in about three places.it was along time ago.
Back to top Go down
View user profile
Brian
Mod
avatar

Male
Number of posts : 522
Age : 26
Location : where im at
Registration date : 2007-01-13

PostSubject: Re: life is to short to...   16th March 2007, 23:29

yeah ok yoou lie jk but if it was flat it would hurt worse because the rim which is metal that supports the weight of the car would be more on your leg than if the aired up tire was and i got my foot ran over by a car thanx to my irgnent cousin i hate her she should die jk but not really
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: life is to short to...   

Back to top Go down
 
life is to short to...
Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» The Life of a Dreamer
» Terminator- life is beautiful -return ( Dedicated to my lovel
» Second Life discussion.
» ebay listing - blue beetle dc direct, DCUC short hair aquaman
» Right now do you think you have a healthy life style or .. ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zelda Village :: Chatter :: Stupid Stuff-
Jump to: